יום שלישי, 27 בינואר 2015

אבי אופיר

אבי אופיר
אבי אופיר בן 43, נולד ב 8 למרץ 1970, הילד השלישי והקטן במשפחה.
כיום הוא עצמאי בתחום הסלולר אך רוב שנותיו ניהל מערכי שיווק ומכירות.
בזמנו החופשי הוא אוהב להתאמן, להיות בים ולעשות אתנו דברים מהנים.
אבי עוזר לי בלימודים ומוצא פתרון לכל בעיה שרק שצצה .
אבא שלי אוהב לבוא למשחקי הכדורסל שלי, לעודד ולחזק אותי בכל דבר.
אבי יליד הוד השרון , שם למד וגדל עד לפני כעשר שנים כשעברנו להתגורר בכפר סבא.
 
פרוש השם אופיר לפי הקבלה :
השם אופיר נזכר במקרא בהקשר של ארץ, ממנה היו מייבאים זהב לארץ ישראל - וַיָּבֹאוּ אוֹפִירָה וַיִּקְחוּ מִשָּׁם זָהָב אַרְבַּע-מֵאוֹת וְעֶשְׂרִים כִּכָּר וַיָּבִאוּ אֶל-הַמֶּלֶךְ שְׁלֹמֹה", ספר מלכים א', פרק ט', פסוק כ"ח. השם נזכר גם כשם של  הדמות התנכ"ית אופיר בן יקטן, "וְיָקְטָן יָלַד אֶת אַלְמוֹדָד...וְאֶת עוֹבָל וְאֶת אֲבִימָאֵל וְאֶת שְׁבָא. וְאֶת אוֹפִר וְאֶת חֲוִילָה וְאֶת יוֹבָב. כָּל אֵלֶּה בְּנֵי יָקְטָן", ספר בראשית, פרק י', פסוקים כ"ה-כ"ט.
 
מס' שאלות ששאלתי את אבי:
1.      מהי "משפחה" בענייך?
 משפחה עבורי זה כמה דברים: זו קרקע יציבה, בית, זה חום, חינוך והכרת העולם, חופש להיות מי שאתה, עצמאות, שמחה ובילוי ובעיקר ,רשת ביטחון, תמיכה, כבוד, קבלה ואהבה ללא תנאי
גם בילדותי הורי חינכו אותי שהמשפחה זה הדבר הראשון בחיים לפני הכל ואתה יכול לראות את הקרבה בין כל האחים שלי להורי עד היום.
2.   מה אהבת לעשות במיוחד בילדותך?
אהבתי להיפגש עם חברים וחברות... היינו מבלים הרבה "ברחובות"... ז"א, לא היה לנו משחקי מחשב ואייפונים כמו היום והיינו משחקים בהרבה משחקים מאולתרים כמו: מחבואים, תופסת, גוגואים וכו'...
3.  האם היית חבר בתנועה כלשהי?
הייתי במחנות העולים.
4.   חלק מהחברים שלך היום הם חברים מילדותך?
חברי הילדות שלי נמצאים כל אחד במקום שונה מהחיים שלי...
2חברים טובים שלי חזרו בתשובה לפני כעשר שנים והם מאוד דתיים וחיים בעולם שלהם.
    מעבר אליהם, ישנם חברי ילדות שמדי פעם בקשר אך לא בקשר רציף.
 
 
 
 
 
 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה