יום שלישי, 27 בינואר 2015

משפחה בעייני


מהי משפחה בעיני ומה חשיבותה:

 
קודם כל, משפחה היא הבית שלי. אני לא מתכוון למבנה, הדומם שכולם קוראים
לו בית.
 
אני מתכוון למקום שאני חוזר אליו אחרי בית ספר, כי אני רוצה.
 
אחרי זה, משפחה היא האנשים.
 
אמא שמכינה את האוכל הכי טעים בעולם ובלעדיה באמת שמרגישים שמשהו
חסר.
אבא שעסוק בעבודה שלו, אבל כשרוצים משהוא הוא תמיד שם בשבילך.
אחותי הקטנה שאף פעם אין לי מנוחה ממנה... לפעמים רבים ולפעמים אנחנו
מסתדרים מצוין.

חוץ מהאנשים יש את הגאווה, של "אימא שלי מכינה את האוכל הכי טעים,"
ו-"אבא שלי קיבל תואר כבוד בעבודה."
 
"אחותי שהיא הכי מתוקה ומצחיקה בעולם".

ולבסוף, יש את התמיכה והאהבה.
לא משנה מתי, לא משנה איך. כשתחזור לבית ספר עצוב, אין דבר שהמשפחה לא תעשה כדי לשמח אותך.
המשפחה תמיד לצידי, בכל רגע.
אם יש בעיות עם המורים והתלמידים, הם ישר פונים לבית הספר ומטפלים בהכל.

 

לסיכום:

 

 
המשפחה שלי הכי טובה בעולם ואני שמח שאני במשפחה הזו!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה